Šablony pro MŠ a ZŠ I
byl spolufinancován Evropskou unií.
Cíl projektu je přispět k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu
vzdělávání pro všechny děti a žáky prostřednictvím podpůrných personálních pozic,
vzdělávání pracovníků škol, vzájemného sdílení zkušeností, spolupráce a podpory
zavádění inovativních metod výuky.
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0007114
Projekt (název, registrační číslo):
Šablony pro MŠ a ZŠ I
CZ.02.02.XX/00/22_002/0007114
VÝŠE PODPORY – 1 000 925,00 Kč
„Tento projekt je spolufinancován EU“.
Předpokládané datum zahájení projektu: 1. 7. 2023
Předpokládané datum ukončení projektu. 31. 8. 2025
Předpokládaná doba trvání (v měsících): 26
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat:
- Personální podpora
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání;
- Podpora inovativního vzdělávání dětí, žáků a účastníků zájmového vzdělávání
- Spolupráce s rodiči dětí, žáků, účastníků zájmového vzdělávání a veřejností
Strategie:
Cílem Operačního programu Jan Amos Komenský je podpora rozvoje otevřené a vzdělané společnosti založené na znalostech a dovednostech, rovných příležitostech a rozvíjející potenciál každého jednotlivce, která povede k růstu konkurenceschopnosti České republiky a zlepšení životních podmínek jejích obyvatel.
Cíl projektu:
Přispět k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání pro všechny děti a žáky prostřednictvím podpůrných personálních pozic, vzdělávání pracovníků škol, vzájemného sdílení zkušeností, spolupráce a podpory zavádění inovativních metod výuky.
Vybrané aktivity:
Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ/ŠD/ŠK
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pracovníků ve vzdělávání ZŠ/ŠD/ŠK (včetně ostatních pracovníků ve vzdělávání) pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ/ŠD/ŠK
Cílem aktivity je osobnostní a sociální rozvoj žáků ZŠ/ŠD/ŠK a jejich podpora v rozvoji znalostí a dovedností s využitím inovativních forem výuky a vzdělávání prostřednictvím netradičních vzdělávacích metod a strategií, které vedou žáka k rozvoji kreativity, talentu a samostatnosti. Aktivita dále cílí na snižování předčasných odchodů ze vzdělávání.
ŠABLONY II - ZŠ Skuteč, Komenského 150
Projekt (název, registrační číslo): CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0015415
VÝŠE PODPORY – 958 858,00 Kč
„Tento projekt je spolufinancován EU“.
Předpokládané datum zahájení projektu: 1.9.2019
Předpokládané datum ukončení projektu. 31. 8. 2021
Předpokládaná doba trvání (v měsících): 24
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů, aktivity rozvíjející ICT , extrakurikulární a rozvojové aktivity, usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ a spolupráce s rodiči dětí/žáků a veřejností
Co je cílem projektu?
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí
směřování.
Vybrané aktivity:
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ - DVPP v rozsahu 8 hodin - cizí jazyky
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu akreditovaného v systému DVPP.
Využití ICT ve vzdělávání v ZŠ - 64 hodin/64 týdnů
Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti využívání nových výukových metod s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT). Aktivita rovněž cílí na větší individualizaci výuky a na rozvoj digitálních kompetencí a kreativity žáků a jejich aktivní zapojení do procesu výuky.
Klub pro žáky ZŠ - klub zábavné logiky a deskových her
Cílem aktivity je realizace klubu pro žáky základní školy. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka.
Klub pro žáky ZŠ - klub komunikace v cizím jazyce
Cílem aktivity je realizace klubu pro žáky základní školy. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka.
Klub pro žáky ZŠ - badatelský klub
Cílem aktivity je realizace klubu pro žáky základní školy. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka.
Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
Cílem aktivity je podpořit žáky ohrožené školním neúspěchem prostřednictvím možnosti doučování. Jednotka může být také využita pro žáky ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí, kterým aktivita může napomoci upevnit jejich zvyk provádět samostatnou odpolední přípravu a podpořit zvládnutí standardů daných Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání např. v hlavních předmětech český jazyk, matematika a cizí jazyk.
Projektový den ve škole
Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektové výuky, která vede k rozvoji osobních a sociálních kompetencí dětí a žáků. Projektová výuka bude probíhat v oblasti podpory společného vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí žáků.
Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK - DVPP v rozsahu 8 hodin - matematická gramotnost
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu akreditovaného v systému DVPP.
Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK - DVPP v rozsahu 8 hodin – inkluze
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu akreditovaného v systému DVPP.
Klub pro účastníky ŠD/ŠK - klub komunikace v cizím jazyce
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky školní družiny a školního klubu. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka. Aktivita umožňuje vedle rozvoje účastníků i profesní rozvoj pedagogických pracovníků.
Projektový den mimo ŠD/ŠK
Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektového vzdělávání, která vede k rozvoji osobních a sociálních kompetencí účastníků. Projektové vzdělávání bude probíhat v oblasti podpory společného vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí účastníků.
Všeobecné informace |
||
Název příspěvkové organizace |
Základní škola, Skuteč, Komenského 150, okres Chrudim |
|
Název projektu |
ŠABLONY II - ZŠ Skuteč, Komenského 150 |
|
Program, kam má být projekt předložen |
OP VK - 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání |
|
Předpokládaný termín podání projektu |
Červen 2019 |
|
Charakteristika projektu |
||
Cíl projektu |
Výzva podpoří osobnostně profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a pomůže školám při společném vzdělávání dětí/žáků, a to možností využití ICT ve vzdělávání. Zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) do hlavního vzdělávacího proudu pomohou extrakurikulární aktivity (školní kluby, projektové dny). |
|
Popis projektu (stručný popis projektu a jeho aktivit) |
Aktivity pro školy Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ Aktivity rozvíjející ICT v ZŠ Extrakurikulární a rozvojové aktivity ZŠ Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ŠD/ŠK
Zájmové a rozvojové aktivity ŠD/ŠK Tyto hlavní podporované aktivity bude škola realizovat formou šablon klíčových aktivit: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ - DVPP v rozsahu 8 hodin - cizí jazyky
Využití ICT ve vzdělávání v ZŠ - 64 hodin/64 týdnů
Klub pro žáky ZŠ - klub zábavné logiky a deskových her
Klub pro žáky ZŠ - klub komunikace v cizím jazyce
Klub pro žáky ZŠ - badatelský klub
Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
Projektový den ve škole
Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK - DVPP v rozsahu 8 hodin - matematická gramotnost
Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK - DVPP v rozsahu 8 hodin – inkluze
Klub pro účastníky ŠD/ŠK - klub komunikace v cizím jazyce
Projektový den mimo ŠD/ŠK |
|
Výstupy (konkrétní, pokud možno kvantifikované výstupy či výsledky projektu) |
Celkový výstup projektu: Dokladování výstupů ve zprávě o realizaci projektu a pro kontrolu na místě dle příručky OPVVV 2014-2020
|
|
Projektový tým |
||
Projektový manažer |
Ing. Šárka Horáková |
|
Role příspěvkové organizace (žadatel nebo partner) |
žadatel |
|
Typ projektu (investiční, neinvestiční) |
neinvestiční |
|
Trvání projektu |
||
Plánovaný začátek projektu |
1.9.2019 |
|
Plánované ukončení projektu |
31.8.2021 |
|
Finanční rámec |
||
Celkové náklady projektu |
958 858,00 |
100 % |
Celkové náklady uvedené u příspěvkové organizace |
958 858,00 |
100 % |
Vlastní zdroje příspěvkové organizace |
0 |
0 |
Státní či jiné národní zdroje (stát, kraj, obec, ...) – vztaženo k nákladům u příspěvkové organizace (financování ze státního rozpočtu, z kapitoly MŠMT) |
143 828,72 |
15% |
Podpora z fondů EU (ESF) – vztaženo k nákladům u příspěvkové organizace |
815 029,28 |
85% |
Předpokládané nároky na rozpočet kraje (komentář, ve kterém žadatel popíše očekávané nároky na rozpočet kraje včetně termínů, např. předfinancování nebo spolufinancování projektu), případně cizí zdroje (úvěr). |
Příjemcům, jejichž projekt bude schválen, bude poskytnuta ex-ante platba ve výši 100 % schváleného rozpočtu způsobilých výdajů projektu do 30 kalendářních dnů od vydání Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Na závěr projektu není stanoveno tzv. „zádržné“.Nepředpokládáme žádné nároky na rozpočet kraje. |
Je poskytována jedna zálohová platba a její výše je stanovena na 100 % celkových způsobilých výdajů projektu. Zálohová platba je příjemci odeslána zpravidla do 30 pracovních dnů od vydání právního aktu o poskytnutí/převodu podpory, nejdříve však 60 dnů před plánovaným zahájením fyzické realizace projektu. |
Udržitelnost projektu (ANO/NE; pokud ano, uvést délku udržitelnosti projektu) |
NE |
|
Tento dokument |
||
Datum zpracování |
1.5.2019 |
|
Zpracovatel |
Ing. Šárka Horáková |
Implementace Krajského akčního plánu Pardubického kraje II (projekt I-KAP II)
Základní škola, Skuteč, Komenského 150, okres Chrudim je zapojena do projektu Implementace Krajského akčního plánu Pardubického kraje II (I-KAP II), a to konkrétně klíčové aktivity č. 2 - Podpora polytechnického vzdělávání. Cílem této aktivity je vznik sítě středních a základních škol rozdělených do 9 odborných hnízd, které budou vzájemně spolupracovat na podpoře polytechnického vzdělávání pedagogických pracovníků prostřednictvím tematicky zaměřených projektových dnů připravených pro základní školy na středních školách. Součástí aktivit jsou rovněž kroužky pro žáky základních i středních škol. Na přípravě aktivit budou společně spolupracovat pedagogové ze SŠ i ZŠ. Projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0018321
Příjemce: Pardubický kraj
Předpokládané celkové náklady na projekt: 183 464 588,46 Kč
Realizace projektu: 1. 1. 2021 – 30. 11. 2023
Partneři projektu:
Regionální rozvojová agentura Pardubického kraje
Centrum celoživotního vzdělávání – zařízení pro DVPP Pardubického kraje
Centrum uznávání a celoživotního učení Pardubického kraje, o. p. s.
Klíčové aktivity realizované v rámci projektu: